ÁSZF
Általános szerződési feltételek
CÉGINFÓ
A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: Kontír-Car Kft
Jogtulajdonos: Kolláth András
Adószám: 27821400-1-16
Bankszámlaszám: 10702064-74988215-51200002
Webáruház címe: www.webshop.professionalcsali.hu
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
FIGYELEM!
Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük.
Vásárlás a Professionalcsali webáruházban:
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a „Kosárba” gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezésben minden alkalommal 1 db-ot ajánlunk fel. A kosárba rakás után az oldal felső részében felajánlást talál, hogy a kosár oldal megjelenjen. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, kérjük jelentkezzen be felhasználó nevével és jelszavával. Amennyiben nincs még regisztrálva rendszerünkben, kérjük töltse ki a regisztrációs adatlapunkat. Ellenőrizze le a szállítási címet, a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot. A tovább gomb segítségével kiválaszthatja a fizetési módot. Itt hívnák fel a figyelmet arra, hogy banki átutalás kiválasztása esetén a szállítási költségen felül nincs utánvét díj. A legutolsó oldalon a rendelés feladása ablakban véglegesítheti a megrendelést, munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban.
A megrendelés véglegesítésekor email-en küldünk Önnek egy visszaigazolást a megrendelésről. Hétvégi valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2 munkanapon tudjuk a rendszerünkben véglegesíteni.
A megrendelés
A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a főmenü pontban található kosár elemre kattintva a törölni kívánt termék melletti „X” (törlés) ikonnal lehetséges. Egy vásárlás alkalmával kmaximum 15 kg súlyú terméket rendelhet meg, további rendelés a megrendelés leadását követően új kosárban lehetséges. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00-ig eléri Önt.
A rendelés elfogadása
A rendelés leadása után kap egy visszaigazoló emailt az ön által megadott email címre.
Miután csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.
A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen – hacsak Ön másképp nem rendelkezik – a vevő címe megegyezik a szállítási címmel.
Minimális rendelési tétel
Minimális rendelési tétel nincs.
A megrendelésnek felső határa csomagonként 15 kg.
A rendeléstől való elállás
Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!
A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban (legegyszerűbben e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (webshop@professionalcsali.hu email címen vagy 06-30-5782815 telefonszámon) majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket központi raktárunkba, Kontír-Car Kft, 5361. Tiszaigar, Rákóczi út 29.
A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru boltba történő visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját portósan, mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön elküldjük, illetve átutaljuk.
Fizetés
A Professionalcsali webáruházban történő vásárlás során jelenleg három fizetési mód közül választhat: a banki előre utalás, a futárnak történő utánvétes fizetés és személyes átvétel esetén készpénz és bankkártyás fizetés.
A banki előre utaláshoz díjbekérőt küldünk, s ennek átutalása után tudjuk a megrendelést aktiválni és a futárszolgálatnak átadni. A banki utalással történő fizetés esetén a díjbekérő kiküldésétől számított 3 nap(72 óra) áll az átutalás elindítására, ellenkező esetben a megrendelés törlésre kerül.
Utánvétes fizetés esetén (futárnál, -csomagautomatánál történő készpénzes vagy bankkártyás fizetés) minden esetben 490 Ft különdíj kerül felszámításra!
SZAVATOSSÁG, GARANCIA
Szavatosság
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az árun feltüntetett szavatosság a mérvadó. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Professionalcsali Áruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha kicserélésre nincs joga, vagy ha az Áruház a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Jótállás
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági idő végéig.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – a kijavítást, a kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Professionalcsali áruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Professionalcsali áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
– 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről – 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
– 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
– Ptk. a hibás teljesítésről
– 45/2014 kormányrendelet
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A termékek szállítási módja
A Professionalcsali webáruház csomagjait a Noblehunt Kft futáregyesítési központ (KVIKK) kézbesíti kedves vásárlóinknak.
A KVIKK csomaglogisztikára specializálódott ügyfélközpontú cég, amely kiegyensúlyozott, magas színvonalú szolgáltatásai révén a megbízói elvárásoknak megfelelően juttatja el a küldeményeket rendeltetési helyükre.
A megrendelt terméket, vagy termékeket, minden esetben a Professionalcsali Áruház munkatársa csomagolja, ezzel is csökkentve a szállításból adódó sérüléseket, problémákat, így a rendeltetésszerű szállítás alapján a megrendelt termék garantáltan sérülésmentesen kerül az Ön kezébe. A csomagjaink kiszállítási ideje a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap.
MAGYARORSZÁGI KISZÁLLÍTÁSI ÁRAINK
2025 április 22-től
DPD futárszolgálattal történő szállítás esetén max 15 kg (bruttó árak):
Vásárlás összege:
0-25 000 Ft: átutalással 1890 Ft; utánvéttel 2380 Ft
25 000 Ft felett: átutalással ingyenes; utánvéttel 490 Ft
MPL (Magyar Posta Logisztika) házhoz szállítás esetén max 15 kg (bruttó árak):
0-25 000 Ft: átutalással 1790 Ft; utánvéttel 2280 Ft
25 000 Ft felett: átutalással ingyenes; utánvéttel 490 Ft
MPL (Magyar Posta Logisztika) postára vagy posta csomagpontba kézbesítve max 15 Kg( bruttó árak):
0-25 000 Ft: átutalással 1590 Ft; utánvéttel: 2080 Ft
25 000 Ft felett: átutalással ingyenes; utánvéttel 490 Ft
Foxpost csomagautomatába kézbesítve max 15 kg (bruttó árak):
0-10 000 Ft: átutalással 1090 Ft; utánvéttel 1580 Ft
10 000 Ft felett: átutalással ingyenes; utánvéttel 490 Ft
Packeta Z-box csomagautomatába kézbesítve max 15 kg (bruttó árak):
0-25 000 Ft: átutalással 1390 Ft; utánvéttel 1880 Ft
25 000 Ft felett: átutalással ingyenes; utánvéttel 490 Ft
Cégünk semmilyen rendelés esetén nem számít fel csomagolási költséget!
Magyarországon kívülre szállítási lehetőség jelenleg nincs!
Szállítási díjak a csomag súlya alapján kerülnek felszámításra:
A csomag(ok) darabszáma, extra súlya illetve mérete befolyásolhatja a szállítási költséget! Ebben az esetben egyedi ajánlatot küldünk!